organizacja czasuPodcastProduktywność

Mniej to więcej!

Mniej to więcej

Kiedy wydaje Ci się, że masz mało czasu i nic już nie możesz zrobić, dobrym pomysłem może okazać się… adoptowanie kozy (?!).
W tym odcinku poruszamy temat brania na siebie zbyt dużej liczby zadań i chaosu, do którego prowadzi przeładowanie zajęciami. Rozprawimy się z mitem multitaskingu i tego, że bieganie po korytarzu wielu z nas myli z produktywnością.

Oczywiście nie zabraknie też rozwiązań, w których powiemy, jak planować pracę, odpuszczać niektóre zadania, używać hobby do obrony przed pracą, asertywnie odmawiać i używać relacji jako naszego bezpiecznika. Na koniec spróbujemy znaleźć słoty środek, dzięki któremu nie damy się zwariować, wrzucimy na luz i podsumujemy korzyści z nieprzeładowanego kalendarza. Przekonaj się, że mniej znaczy więcej. Stosując tę zasadę odcinek trwa pół godzinny, zamiast standardowych 50 minut.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *